centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 02.08.2007 Koordynator: Iwona Nowosielska

Podczas Forum odbędzie się pokaz akcji marketingowej w postaci voicemailingu skierowanego do uczestników spotkania. Pozwoli to praktycznie zapoznać się z mechanizmem działania takiej formy reklamy oraz... wygrać nagrodę.

PROGRAM

02 sierpnia 2007 r.
10:00 Objęcie prowadzenia obrad i wykład wprowadzający: Nowe technologie internetowe w elektronicznych kanałach przekazu informacji i treści marketingowych
  • Strategie "push" i "pull" w przesyłaniu treści w Internecie
  • Potencjał promocyjny WEB 2.0 i blogów
  • Mobilna telewizja u wrót marketingu
  • Biuro prasowe on-line
Tomasz Kulisiewicz
(ekspert rynku IT)
10:45 Wykład: Aplikacje WEB 2.0 w zastosowaniach biznesowych. Narzędzia do budowy korporacyjnych serwisów wiki, ułatwiających pracę grupową i pozyskiwanie informacji. Blogi jako efektywne narzędzie marketingowe - problem etyczności flogów
Bogdan Miś
(członek komitetu POLSKA 2000 Plus, Polska Akademia Nauk)
11:30 Case study: Siła głosu - link telefoniczny i voicemailing
I. Linki telefoniczne i voicemailing w działaniach marketingowych:
  • Przez wyszukiwarkę i telefon do klienta
  • Kto, do kogo dzwoni i co może załatwić?
  • "Jesteśmy w kontakcie"
II. Linki telefoniczne nowość w polskim emarketingu:
  • Jak działa link telefoniczny?
  • Plusy i minusy rozwiązania
  • Koszty i skuteczność kampanii
III. Case study akcji promocyjnej:
  • Voice + SMS - mechanizm działania
  • Jak zebrać audytorium?
  • Ile kosztuje efektywna akcja
IV. Pokaz funkcjonowania voicemailingu:
  • Voicemailingowy quiz dla uczestników
  • Informacje zwrotne oraz integracja z WWW
  • Demonstracja wyników online i nagroda dla zwycięzcy
Aneta Mitko (PR Manager Bluerank)
Krzysztof Zieliński (3Way)
12:20 Przerwa, poczęstunek
13:10 Wykład: Wykorzystanie technik sztucznej inteligencji w marketingu
  • chatterboty - nowe, interaktywne medium komunikacji z klientem
  • automatyzacja komunikacji z klientem - systemy dialogowe oraz Auto Email Response
  • deduplikacja danych drogą do obniżenia kosztów marketingu bezpośredniego
Maciej Stanusch
(Stanusch Technologies)
13:40 Wykład: Rozprzestrzenianie się informacji - szanse przed marketingiem szeptanym. Kanały informacji Word of Mouth Marketing. Procedury mierzenia skuteczności kampanii (przykłady)
Piotr Gotkowski
(Prezes firmy Streetcom)
14:20 Przerwa
14:40 Wykład: Marketingowe bazy danych a ochrona danych osobowych
  • Obrót prawny bazami danych osobowych
  • Outsourcing procesów przetwarzania danych osobowych
  • Ochrona baz danych jako podmiotu własności intelektualnej
  • Dane osobowe jako szczególne elementy zawartości baz danych
Xawery Konarski
(Kancelaria Prawna Traple, Konarski, Podrecki)
15:30 Wykład: Nowe projekty prawne, dotyczące propozycji zmian w uregulowaniu odpowiedzialności z tytułu przesyłania niezamówionej informacji handlowej w postaci elektronicznej (problem spamu)
Piotr Waglowski
(Vagla.pl)
16:00 Zakończenie Forum, wręczenie certyfikatów

Firmy zainteresowane udziałem w programie Forum - proszę o kontakt - Iwona Nowosielska

  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78