centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 06.06.2007 Koordynator: Magdalena Kowalska

Uwaga - wkrótce po terminie warsztatów zacznie obowiązywać nowelizacja ustawy Prawo zamówień publicznych, która została uchwalona przez Sejm 13 kwietnia 2007 r., podpisana przez Prezydenta RP dnia 25 kwietnia 2007 r. i która wejdzie w życie po 30-dniowym vocatio legis.

Program warsztatów został opracowany i będzie realizowany przez znanych prawników, specjalistów w zakresie zamówień publicznych, w osobach:

  • dr Wojciech Kaliński (Kancelaria Radców Prawnych Kuczek Maruta i Wspólnicy)
  • Bartłomiej Wachta (Kancelaria Radców Prawnych Kuczek Maruta i Wspólnicy)

Celem warsztatu jest przedstawienie wszystkich praktycznych zagadnień związanych z zamówieniami publicznymi. Wykłady będą oparte o autentyczne przykłady z praktyki prawnej wykładowców. Formuła prowadzenia zajęć pozwoli na zadawanie pytań na bieżąco, w trakcie omawiania poszczególnych kwestii. Zajęcia będą prowadzone w grupie składającej się z maksimum 30 osób.

PROGRAM

6 czerwca 2007 r.
10:00 Nowelizacja Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • Stosowanie ustawy od 14.000 euro
  • Likwidacja progu 60.000 euro
  • Zmiany w zakresie art. 26 ust.3 (uzupełnianie dokumentów)
  • Nowe regulacje w zakresie podwykonawców
  • Błędy w obliczaniu cen
  • Przesłanki odrzucenia ofert
  • Zawarcie umowy po terminie
  • Podniesienie progów składania odwołań
  • Krajowa Izba Odwoławcza
  • Kasacja
  • Przebieg prac legislacyjnych - jakie były propozycje; kolejne wersje projektu,
  • stanowiska Sejmu i Senatu
  • Wpływ prac legislacyjnych na kierunki wykładni nowych przepisów
Wybór trybu postępowania
  • Jakie są możliwości – zalety i wady poszczególnych trybów postępowań
  • Wybrane tryby
11:30 Przygotowanie dokumentacji postępowania - opracowanie ogłoszeń i SIWZ
  • Warunki udziału w postępowaniu
  • Warunki odnoszące się do przedmiotu zamówienia
  • Warunki umowy, istotne postanowienia umowy
  • Opis przedmiotu zamówienia – jak to zrobić?
12:30 Lunch
13:00 Publikacja i ogłoszenie postępowania
  • Co i gdzie należy publikować?
  • Terminy dla poszczególnych czynności, zasady liczenia terminów
  • Wadliwość ogłoszenia – granica między unieważnieniem postępowania a sprostowaniem
14:00 Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
  • Zakres wyjaśnień i zmian
  • Pytania do SIWZ
  • Jak udzielać odpowiedzi
15:00 Przerwa
15:15 Rozstrzygnięcie przetargu
  • Ocena i wybór oferty
  • Uzupełnienie dokumentów przetargowych;
  • Unieważnienie postępowania
15:45 Środki odwoławcze
  • Protesty wobec treści ogłoszenia SIWZ i innych czynności – terminy, podstawy, skutki
  • Odwołania i skargi
  • Przystąpienie do postępowania protestacyjnego
17:00 Zakończenie warsztatów
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78