centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 24.06.2008 Koordynator: Agata Soboń

PATRON HONOROWY

PROGRAM

24 czerwca 2008 r.
10:00 Wykład i konsultacje: Wykorzystanie struktur call/contact center w firmach szkoleniowych
  • Wieści z branży cc - czyli obecne trendy rozwoju struktur call/contact center
  • Po co nam cc? - czyli standardowe i niestandardowe procesy obsługiwane w cc
  • Jeśli na księżyc to nie z motyką - czyli o niezbędnej technologii
  • Najważniejsze i najtrudniejsze - ludzie
  • Kluczowe procesy
  • Outsourcing usług call/contact center - czy, czy co?
Marcin Sosnowski
(ContactPoint)
11:00 Wykład i konsultacje: Ochrona danych osobowych w firmach szkoleniowych. Kiedy należy rejestrować w GIODO bazy danych? Szczególne warunki i ograniczenia prawne w zakresie elektronicznego marketingu. Propozycje zmian w zakresie odpowiedzialności prawnej
dr Grzegorz Sibiga
(Instytut Nauk Prawnych PAN)
12:00 Przerwa, poczęstunek
12:30 Wykład i konsultacje: Zarządzanie relacjami z klientami poprzez portale internetowe
  • Zarządzanie relacjami z klientami - strategia a technologia i narosłe kontrowersje
  • Czy można budować relacje wyłącznie przez Internet? - polemika, studia przypadków
  • Kluczowe narzędzia budowania relacji z klientami poprzez strony internetowe
Dr Maciej Mitręga
(Akademia Ekonomiczna w Katowicach)
13:15 Prezentacja: Wirtualni Awatarzy (chatboty) - w roli wirtualnych doradców na firmowych stronach
  • Jestem wirtualnym asystentem... czyli kim?
  • Dlaczego warto 'zatrudnić' czatbota? - czyli po co to wszystko i czy w ogóle warto?
  • CV wirtualnego asystenta - umiejętności, możliwości i zalety (od wizualizacji poprzez wiedzę i umiejętności konwersacyjne do dostarczanych statystyk dla 'pracodawcy')
  • Rodzeństwo naszego pracownika - krótkie przedstawienie najciekawszych realizacji polskich i zagranicznych
  • Związki zawodowe czatbotów - czyli przyszłość wirtualnych asystentów
Rafał Rynkiewicz
(szef projektu i programista, chatbot.pl)
14:10 Wykład: Jak obniżyć koszty pozyskiwania uczestników - audyt telekomunikacyjny
  • Elementy procesu zarządzania usługami telekomunikacyjnymi
  • Wyzwania związane z usługami telekomunikacyjnymi w przedsiębiorstwie
  • Przyczyny zbyt wysokich kosztów telekomunikacyjnych
  • Optymalizacja kosztów telekomunikacyjnych - studium przypadku
Marek Cichy
(Audytel)
14:45 Przerwa
14:50 Wykład i konsultacje: WEB 2.0 w szkoleniach - rola blogów i portali społecznościowych w marketingu firm szkoleniowych. Marketing sieciowy - najnowsze techniki. Nowe media dla szkoleń na przykładzie Second Life. Internetowe kampanie wizerunkowe
Krzysztof Urbanowicz
(Mediapolis)
15:45 Wykład i konsultacje: Zwrot z inwestycji w narzędzia informatyczne, wspierające obsługę klienta - czy warto ponosić dodatkowe koszty?
Jarosław Żelinski
(IT Consulting)
16:30 Zakończenie programu
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78