centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 11.09.2008 Koordynator: Iwona Nowosielska

PATRONAT

Prowadzenie obrad Forum: dr hab. Remigiusz Kaszubski

PROGRAM

11 września 2008 r.
10:00 Wykład: Zarządzanie relacjami z klientami w bankach - jak budować europejski standard obsługi każdego klienta w banku
  • Istota marketingu relacyjnego w sektorze finansowym; marketing relacyjny a zastosowanie i wykorzystanie CRM w bankach
  • Czy każdy klient jest wartością dla banku, czyli dylemat lojalności vs rentowności
  • Jakość obsługi czynnikiem trwalej przewagi konkurencyjnej, czy występuje jakość uniwersalna i jak ją mierzyć i doskonalić
prof. Krzysztof Opolski
(Uniwersytet Warszawski)
11:00 Wykład: Dlaczego klienci lubią bankowość elektroniczną i chcą z niej korzystać
  • Łatwy dostęp do bankowości elektronicznej
    • wielokanałowość dostępu do BE
    • SEPA
    • mobilność
  • Bezpieczeństwo
    • bezpieczny-kwalifikowany podpis elektroniczny
    • alternatywne metody identyfikacji i uwierzytelnienia tożsamości
  • Przyczyny społeczne
    • wygoda (ponad granicami, ponad czasem otwarcia oddziału banku)
    • oszczędność czasu i pieniędzy
    • coraz tańszy internet i połączenia telefoniczne
    • rosnące zaufanie do obrotu bezgotówkowego i mikropłatności
  • Przyczyny ukierunkowujące działania banków
    • znacząca redukcja kosztów banków
    • innowacyjność
    • moda
  • Co dalej z BE?
dr hab. Remigiusz Kaszubski
(dyrektor w ZBP)
12:00 Prezentacja: Zintegrowany model obsługi klienta korporacyjnego jako sposób na zapewnienie jakości
Piotr Pinchinat-Miernik (Dyrektor Biura Bankowości Elektronicznej, Bank Pekao SA)
Anna Ostałowska (Kierownik Pekao BusinessLine, Bank Pekao SA)
12:40 Przerwa, poczęstunek
13:00 Prezentacja: Platforma internetowa BusinessNet - przyjazne centrum produktów bankowości korporacyjnej
Paweł Domański
(dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej, Bank BPH SA)
13:30 Prezentacja: Usprawnienie procesów back-office a jakość obsługi klienta. Efektywne zarządzanie informacją kliencką w banku
Obsługa korespondencji klientów banku - zintegrowane kanały przyjmowania korespondencji oraz omówienie procesu przyjmowania zgłoszeń reklamacyjnych z perspektywy:
  • Podniesienia jakości obsługi klientów - definicja jakości, omówienie przykładowych KPI i realizacji takiego procesu
  • Zarządzania informacją o kliencie - integracja źródeł informacji
  • Rozwoju komórek odpowiedzialnych za komunikację z klientem
Tomasz Kulczyński
(Analityk Biznesowy ArchiDoc Sp. z o. o.)
14:00 Prezentacja: billbank.pl - system EBPP przyjazny dla klienta i dla banku
  • Prezentacja modelu EBPP oferowanego przez billbank.pl
  • Optymalna droga w kierunku dostarczania klientowi nowoczesnych usług związanych z zarządzaniem jego rozrachunkami finansowymi
Wojciech Sikora
(Prezes Zarządu Billbank sp. z o.o.)
14:30 Przerwa
14:45 Prezentacja: Konsekwencje utraty karty płatniczej
  • Charakterystyka posiadaczy kart płatniczych w Polsce
  • Odpowiedzialność podmiotów za nieuprawnione transakcje
  • Utrata karty - konsekwencje nie tylko finansowe
  • Numer alarmowy - 95 84 - Centrala Kart Kredytowych
  • Centrala Kart Kredytowych - nowe usługi
  • Karta płatnicza - wygoda czy konieczność
Grzegorz Głowacki
(Prezes Zarządu AllCards Sp. z o.o.)
15:15 Wykład: Czego banki mogą nauczyć się od społecznościowych serwisów finansowych?
  • Internet jako tworzywo społeczności - główne efekty elektronicznej komunikacji
  • Social lending - elektroniczne aukcje pożyczek. Śmiertelne zagrożenie dla banków detalicznych, kolejny przejaw dezintermediacji czy przejściowa moda?
  • Social investing - internetowe społeczności inwestorów. Rola społeczności użytkowników w budowie przewagi konkurencyjnej na przykładzie Zecco.com
  • Nowa fala serwisów Personal Finance Management (wesabe.com, mint.com) - powrót idei agregacji rachunków? Jak wykorzystać informację finansową i internetową społeczność do kreowania wartości dodanej dla użytkowników?
  • Jak wykorzystać społeczny potencjał sieci do wzmocnienia relacji bank-klient? Kluczowe czynniki sukcesu w budowaniu wirtualnych społeczności
dr Michał Kisiel
(Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
16:10 Zakończenie Forum

Firmy zainteresowane udziałem w programie Forum - proszę o kontakt - Iwona Nowosielska

  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78