centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 18.03.2009 Koordynator: Iwona Brokowska

PATRONAT

Elektroniczna komunikacja banków z klientami to podstawa współpracy bank - klient. Najważniejsze jest aby ta komunikacja była bezpieczna, zgodna z obowiązującym prawem i satysfakcjonująca dwie strony. Istotną rolę pełnią systemy IT, które muszą być dostosowane do potrzeb klientów oraz stanowić kanał dystrybucyjny produktów bankowych. Tej tematyce poświęcimy XIX edycję Forum Bankowości Elektronicznej a przedstawicieli instytucji finansowych zapraszamy do udziału w niej.

PROGRAM

18 marca 2009 r.
10:00 Objęcie prowadzenia obrad i wykład wprowadzający: Podobieństwa i różnice w elektronicznych formach komunikacji banków z klientami korporacyjnymi a klientami indywidualnymi. Trendy rozwojowe form komunikacji
  • Komunikacja elektroniczna jako ewolucja tradycyjnych form komunikacji z klientem;
  • Segmentacja klientów banków, a kanały komunikacyjne;
  • Bezpieczeństwo komunikacji elektronicznej - podstawowy warunek sprawnego funkcjonowania;
  • Nowe kanały komunikacyjne jako element rozbudowujący system komunikacji banku z klientem.
Jędrzej Grodzicki
(Doradca Prezesa Związku Banków Polskich)
10:30 Wykład: Zabezpieczenie bezpiecznej i wiarygodnej komunikacji klient-bank-klient. Możliwości technologiczne podpisu elektronicznego z wykorzystaniem kart SIM
Krzysztof Młynarski
(Teleinformatica)
11:00 Prezentacja sponsora: Nowe wyzwania bankowości elektronicznej
  • kroki milowe w rozwoju bankowości elektronicznej w Polsce
  • bezpieczeństwo - kto wygrywa w wojnie z cyberprzestępcami
  • bankowość elektroniczna szyta na miarę współczesnego, wymagającego klienta
  • trendy rozwoju
Sławomir Szarkowicz (Dyrektor Konsultingu, Comarch S.A.)
Tomasz Śnieżyński (Dyrektor Konsultingu Bezpieczeństwa IT, Comarch S.A.)
11:40 Prezentacja sponsora Nowoczesna koncepcja bankowości internetowej
  • Nadeszły ciężkie czasy...
  • ... kiedy trzeba słuchać klienta...
  • ... wszystkimi możliwymi kanałami...
  • ... także za pośrednictwem Internetu...
  • ... w najbardziej wyrafinowanej i dopasowanej formie.
Bartłomiej Wlazłowski
(IBM Business Sollutions Sales Executive, IBM)
12:20 Przerwa na lunch
12:40 Wykład: Ochrona danych osobowych w elektronicznych relacjach banku z klientami. Problemy wykorzystywania danych osobowych po zakończeniu umowy usługi bankowej. Uwarunkowania prawne wykorzystywania baz danych. Projekt nowelizacji ustawy o ochronie danych osobowych a zagrożenia dla działalności banków
  • Ochrona danych osobowych w elektronicznych relacjach banku z klientami
  • Problemy wykorzystywania danych osobowych po zakończeniu umowy usługi bankowej
  • Uwarunkowania prawne wykorzystywania baz danych
  • Projekt nowelizacji ustawy o ochronie danych osobowych a zagrożenia dla działalności banków
Mecenas Jerzy Bańka
(Związek Banków Polskich)
13:10 Prezentacja: Mobilny kanał dostępu do usług bankowych
  • bankowość mobilna
  • uwierzytelnienie użytkowników
  • autoryzacja operacji
Krzysztof Cetnarowski, Leszek Siwik, Adam Woś
(Mobile Experts Sp. z o.o.)
13:40 Prezentacja: Internet jako narzędzie komunikacji z klientem oraz kanał dystrybucji produktów bankowych
  • komunikacja z klientem za pomocą Internetu,
  • prezentacja oferty przez portal,
  • interaktywność w wyborze produktu,
  • przykładowe rozwiązanie informatyczne Ferryt firmy DomData wspierające sprzedaż produktów bankowych przez kanał internetowy
Mariusz Czajkowski
(DomData Sp. z o.o.)
14:10 Prezentacja: Bankowość internetowa w zarządzaniu relacją prawną z Bankiem
Paweł Domański
(dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej, Bank BPH S.A.)
14:40 Prezentacja: PayByNet - system bezpośrednich, bezpiecznych i gwarantowanych płatności internetowych
  • przede wszystkim wiarygodność i jasne zasady
  • eAdministracja - nowy rynek dla bankowości internetowej
Paweł Stachurski
(KIR S.A.)
15:10 Przerwa na kawę
15:30 Wykład: Odwoływalność zleceń składanych z wykorzystaniem elektronicznych form komunikacji oraz odpowiedzialność odszkodowawcza banku za wadliwie wykonane transakcji elektronicznej
  • charakter prawny zlecenia rozliczenia pieniężnego, zwłaszcza w postaci elektronicznej
  • możliwość modyfikowania i ostateczny termin odwoływania oświadczenia woli w przedmiocie uruchomienia cyklu rozliczeniowego
  • szczególny charakter rozliczeń transgranicznych w euro w kontekście odwoływalności rozliczeń pieniężnych
  • przedmiotowy i podmiotowy zakres weryfikacji rozliczeń pieniężnych składanych w postaci elektronicznej i jego wpływ na zakres odpowiedzialności odszkodowawczej
  • roszczenia regresowe pomiędzy instytucjami pieniężnymi uczestniczącymi w rozliczeniach pieniężnych
  • możliwe klauzule umowne ograniczające zakres odpowiedzialności banku
16:00 Wykład: Znaczenie komunikacji dwustronnej w relacji bank-klient na bazie koncepcji kapitału intelektualnego banku
  • formy komunikacji Web 2.0
  • budowanie wiedzy przez bank w relacjach zdalnych z klientem
  • przesłanki innowacyjności banku w Internecie
dr Emil Ślązak
(SGH, Katedra Bankowości)
16:30 Zakończenie Forum

FIRMY ZAINTERESOWANE UDZIAŁEM W PROGRAMIE FORUM
- proszę o kontakt - Iwona Brokowska

  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78