centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 23.11.2011 Koordynator: Iwona Brokowska

Zapraszam na seminarium, podczas którego dowiecie się Państwo na temat użyteczności serwisów internetowych i interaktywnych stronach www - w różnych aspektach. Jak i co zrobić, aby spełniały swoją rolę marketingową jak najlepiej.
Wg badań na świecie każdego dnia tworzonych jest ponad 5 tyś. nowych narzędzi wspomagających strategie marketingowe on-line. Paradoksalnie w XXI wieku aż 84% marketerów sądzi, że o e-marketingu wiemy już wszystko. Dlatego właśnie tylko 16% wszystkich strategii marketingowych przyniesie ponadnormatywną konwersję, która znacznie zwiększy przychody ze sprzedaży on-line w najbliższych latach.
Do udziału zapraszam: dyrektorów, ekspertów, analityków i specjalistów, którzy tworzą, koordynują i odpowiadają za serwisy internetowe i strony www w swoich firmach, a także wszystkich zainteresowanych technologią wspierającą marketing w sieci.

Prowadzenie seminarium: dr Maciej Dutko

PROGRAM

23 listopada 2011 r.
10:00 Wprowadzenie do programu, wykład i dyskusja: Web usability - czyli ergonomia użytecznych stron internetowych
  • użyteczność, funkcjonalność, dostępność - uregulowanie pojęć
  • co wpływa na użyteczność serwisu WWW?
  • nawigacja i architektura informacji a ergonomia korzystania
  • pytanie retoryczne: czytelność czy skanowalność? (słów kilka o błędach formatowania wizualnego)
  • "bagażnikowy" test użyteczności
  • błędy interfejsów użytkownika
  • ciekawe przypadki kliniczne
dr Maciej Dutko
(dutkon.pl, akademia-internetu.pl)
11:00 Wykład i konsultacje: Projektowanie interaktywnych stron internetowych. Bezpieczeństwo aplikacji internetowych (symulacje i automatyczne analizy ataków)
  • Technologie tworzenia dynamicznych serwisów WWW
  • Wybór rozwiązania dla różnych uwarunkowań
  • Aspekty użytkowe i technologiczne
  • Typowe wektory ataków
  • Tradycyjne metody i narzędzia testowania bezpieczeństwa
  • Metody heurystyczne, ekspertowe i statystyczne
  • Analiza ataków post-factum
dr inż. Marek Zachara
(AGH)
11:50 Przerwa, poczęstunek
12:20 Wykład: Prezentacja danych multimedialnych na stronach internetowych
  • Rodzaje, standardy i właściwości danych multimedialnych
  • Ograniczenia percepcji danych multimedialnych
  • Prezentacja danych multimedialnych z uwzględnieniem osób z wadami percepcji
  • Zalecenia organizacji W3C i metody ich realizacji
dr inż. Mariusz Szwoch
(Politechnika Gdańska)
13:00 Wykład: Aspekty techniczne budowy stron www. SEO - pozycjonowanie stron internetowych
Bardziej szczegółowo postaram się znaleźć odpowiedź na pytanie: "Dlaczego strony 'zapleczowe' często uzyskują wysokie pozycje?"
  • Jak najczęściej wygląda strona zapleczowa (budowa)?
  • CMS open source vs CMS autorski vs strona w HTMLu?
  • Dlaczego nie wykorzystujemy mocy w nich zawartych? - najczęściej popełniane błędy techniczne
Rafał Hostyński
(ekspert)
13:40 Przerwa na kawę
14:00 Wykład i dyskusja: Koniec reklamy romantycznej - neuromarketing jako owoc mariażu nauki i biznesu
Jak wiedza na temat funkcjonowania ludzkiego mózgu może pomóc w marketingu?
  • Rola emocji w decyzjach konsumenckich
  • Jak badać emocje?
  • Dlaczego deklaracje konsumentów są niewystarczające?
  • Podświadomość - bank wiedzy o konsumencie
  • Jak konstruować skuteczną komunikację marketingową?
  • Najczęstsze błędy popełniane przez marketingowców
Kacper Osiecki
(LABIOMETRICS)
14:45 Case study: Audyt użyteczności stron internetowych
Eryk Orłowski
(specjalista od użyteczności interfejsów użytkownika)
15:30 Podsumowanie programu, dyskusja końcowa, dodatkowe konsultacje
dr Maciej Dutko
(dutkon.pl, akademia-internetu.pl)
16:00 Zakończenie seminarium, wręczenie certyfikatów

Firmy zainteresowane udziałem w programie seminarium
- proszę o kontakt - Iwona Brokowska

  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78