centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

forum
VII FORUM MARKETINGU INTERNETOWEGO
Marketing nowej generacji, czyli jak zdobyć nowoczesnego Klienta?
Warszawa, 01.08.2013 Koordynator: Agata Soboń

W dobie nowoczesnego Klienta kluczowa jest zarówno szybkość jak i jakość Informacji posiadanych o jego preferencjach, a właściwe dobranie strategii oraz narzędzi zapewnia kilkukrotnie wyższą sprzedaż z kanałów online.
Zapraszamy na VII edycję Forum Marketingu Internetowego podczas którego poznasz nie tylko nowe narzędzia i praktyczne zastosowania najskuteczniejszych strategii 2012/2013 r., ale również wspaniałych ludzi i znakomitych ekspertów którzy z pasją umożliwili osiągniecie sukcesu wielu markom na trudnym rynku i chętnie podzielą się z Tobą wiedzą, abyś mógł zwiększyć swoją sprzedaż.

Do zobaczenia na Forum.

PROGRAM

1 sierpnia 2013 r.
09:00 Rejestracja uczestników. Poranna kawa.
10:00 O trendach inaczej, czyli co zmienia świat i naszych konsumentów?
  • Jak technologia, social media, kryzys i ekologia zmieniają na stałe Konsumenta 2013 i jego zachowania
  • Trendy konsumenckie wynikające z powyższych zmian społeczno-gospodarczych i ich wpływ na działanie firm i marek
  • Zainspiruj się od najlepszych. Zobacz światowe case study uwieńczone sukcesem potwierdzające istnienie zidentyfikowanych trendów konsumenckich
  • Jak mówić do dzisiejszych konsumentów, aby w ogóle chcieli słuchać?
Natalia Kucza
(Senior Strategic Planner, OS3 multimedia)
10:40 Content Marketing - najmodniejszy trend w marketingu.
Coraz więcej firm i marek chce produkować treści (blogi, tekst, wideo, wirale, zdjęcia...), by przyciągnąć konsumentów. Oto 20 najskuteczniejszych technik marketingu treści, które pomagają wygenerować ruch w Google, ale też zrozumieć konsumentów, zbliżyć się do nich i, last but not least, sprzedawać więcej.
  • Dlaczego marketerzy inwestują coraz więcej w Content Marketing
  • 5 największych korzyści z Content Marketingu
  • 10 zasad skutecznego Content Marketingu
  • 20 najskuteczniejszych technik Content Marketingu
Krzysztof Urbanowicz
(Prezes Mediapolis)
11:20 36@ - Czy Twoja marka jest na to gotowa?
  • Marketing po rewolucji, czyli jak zmienił się marketing po 4.02.2004
  • Customer Journey - zaproś klienta do wspólnej podróży
  • Doświadczenia, czy zasięg, jak dotrzeć do współczesnego konsumenta po rewolucji?
  • Jak doświadczenia konsumenta kreują najlepsze marki?
Michał Szczerba
(Strategy Planner Lemon Sky)
12:10 Przerwa na lunch
12:30 Społeczności bez przyszłości.
  • Czy marketing społecznościowy ma (jeszcze) sens?
  • Dlaczego konsumenci i marketerzy z coraz większą niechęcią podchodzą do społeczności internetowych?
  • Jaka przyszłość czego social media i czy jest w niej miejsce dla komunikacji marketingowej?
Krzysztof Winnik
(Brand Manager & Social Media Director Ostryga)
13:00 Efektywne modele targetowania w kampaniach.
  • Jak efektywnie targetować kampanie online, żeby dotrzeć do naszej grupy docelowej?
  • Cele i rodzaje targetowania
  • Targetowanie w wyszukiwarkach, sieciach kontekstowych, e-mail marketingu, sieciach afiliacyjnych oraz social media
Marcin Kordowski
(SMB and Technology Director K2 Media)
13:30 Nowe modele rozliczeń w marketingu - szanse i zagrożenia.
  • Dotychczasowe modele rozliczeniowe są w odwrocie
  • Nowe modele rozliczeniowe sprzyjają partnerskim relacjom na linii agencja - klient - media
  • Nowe modele rozliczeniowe sprzyjają koncentracji zleceń w najlepszych agencjach i mediach
  • Nowe modele rozliczeniowe są mniej inwazyjne dla użytkownika
Bartosz Majewski
(New Business Developer Divante)
14:00 Przerwa na kawę
14:20 Marketing Automation jako platforma do budowania relacji z Klientem.
  • Czym jest i dlaczego warto wykorzystywać Marketing Automation
  • Lead Generation - czyli pozyskiwanie leadów dla działu sprzedaży
  • Lead Nurturing - czyli jak sprawić by klient dojrzał do zakupu?
  • Jak wykorzystywać zebrane informacje i zwiększyć konwersję?
Sebastian Brodowski
(Marketing Manager SARE)
14:50 Native Advertising - jako przyszłość reklamy online.
  • Czym jest reklama natywna
  • Kontekstowa dystrybucja
  • Przykłady i formy
  • Sposoby monetyzacji
Anna Jaworska-Roguska (Dyrektor Sprzedaży NextWeb Media)
Tomasz Machała (Redaktor Naczelny i dyrektor zarządzający natemat.pl)
15:20 Death or glory. Burzliwe życie trendów w sieci. Czy zastosowanie innowacji w marketingu zawsze obarczone jest ryzykiem?
Świat bez nowości i innowacji byłby nudny, podobnie jak bez czegoś "super i new" nudna byłaby praca marketera. Rokrocznie zalewani jesteśmy nowymi pomysłami i rozwiązaniami, które mają uczynić komunikację z konsumentem jeszcze bardziej efektowną i spektakularną, bardziej skuteczną i pozwalającą na uzyskanie większego zwrotu z inwestycji. Pytanie, jak z nowych tendencji wybrać takie, które nie są jedynie krótkotrwałą modą, a trwałym trendem wartym uwagi? Na przykładzie projektów przeprowadzonych przez WP.pl i zagranicznych case study pokażemy przykłady działań, które zakończyły się sukcesem i przeanalizujemy, jak na ten sukces zapracowano, m.in. poprzez:
  • Bliską współpracę z redakcjami
  • Tworzenie unikalnego kontentu: tekstu, zdjęć, video
  • Znajomość potrzeb internautów
  • Nieszablonowe pomysły i innowacyjne rozwiązania
Anna Zawadzka, Kierownik Zespołu Rozwiązań Kreatywnych w Biurze Reklamy WP.PL
Jan Buze, Kierownik Działu Akcji Specjalnych, WP.PL
15:50 Przerwa na kawę
16:10 Sex, kłamstwa i marketing szeptany czyli naga prawda o rekomendacji konsumenckiej w sieci
  • Jak marki sprzedają ciało i duszę w społecznościach?
  • Czy Facebóg to jedyna słuszna wiara?
  • Yeti, ROI i sprzedaż przez Social Media, czyli rzeczy, o których wszyscy mówią, ale nikt ich nie widział
  • Marketingowe El Dorado -miejsca w których konsumenci rozmawiają o markach a nie tylko je ślepo lajkują
  • "Niepełnoletnim, osobom nietrzeźwym i zakupom impulsowym marketingu szeptanego nie sprzedajemy" czyli kiedy warto w ogóle pisać brief do agencji
  • Jak zrobić Womm i nie smażyć się za to w piekle ? czy etyka w reklamie to tylko mit?
Adam Szudra
(Managing Director Faster And Better)
16:40 Spécialité de la maison: RTB z domieszką remarketingu i performance. Czyli najsmaczniejsze rozwiązania stosowane w strategiach e-marketingowych.
Nowe technologie to furtka do większej efektywności działań e-marketingowych. Internet, jako medium mierzalne pozwala wprowadzać rozwiązania takie jak RTB czy remarketing spersonalizowany, które zapewniają skuteczne dotarcie do konsumenta. Pytanie - jak wykorzystać zaawansowane narzędzia, aby zwiększyć przychód reklamodawcy? To wcale nie takie trudne, na jakie wygląda
Dorota Bigo
(Product Development Specialist Goldbach Audience )
17:10 Zakończenie Forum. Wręczenie certyfikatów.
Program
Prelegenci
Powiadom znajomego
  
PATRONAT GŁÓWNY:
PATRONAT MEDIALNY:

PARTNERZY:

e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78