centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

warsztaty
PRAWNE I PRAKTYCZNE ASPEKTY ROZPOWSZECHNIANIA INFORMACJI PRASOWYCH ORAZ MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH W INTERNECIE
Warszawa, 1.10.2013 Koordynator: Iwona Brokowska

W ramach dwóch bloków tematycznych omówione zostaną zagadnienia prawne oraz praktyczne dotyczące przygotowywania informacji handlowych oraz materiałów promocyjnych.
W ramach pierwszej części warsztatów omówione zostaną między innymi najnowsze zmiany prawne dotyczące przesyłania informacji handlowych oraz najnowsze orzecznictwo dotyczące rozpowszechniania materiałów promocyjnych.
Pierwszą cześć warsztatów poprowadzi doświadczony radca prawny Roman Bieda.
W ramach drugiej części warsztatów przedstawione zostaną praktyczne aspekty redagowania informacji w różnych formatach promocyjnych online - serwisach WWW, e-mailingach i newsletterach, reklamie display, a także mediach społecznościowych. Drugą część poprowadzi 15-letni praktyk w branży internetowej - trener, publicysta oraz konsultant Artur Maciorowski.

CEL WARSZTATÓW
W ramach szkolenia przedstawione zostaną między innymi:
- Zasady rozpowszechniania informacji handlowych (mailingu), w tym najnowsze zmiany prawne dotyczące przesyłania informacji handlowych,
- Zasady odpowiedzialności za przesyłanie niezamówionych informacji handlowych,
- Regulacje prawne dotyczące rozpowszechniania materiałów informacyjnych i promocyjnych,
- Dopuszczalne granice wypowiedzi promocyjnych,
- Najnowsze orzecznictwo i przykłady z praktyki dotyczące rozpowszechnienia informacji i tekstów promocyjnych w Internecie.
- Zasady redagowania treści w ramach różnych typów serwisów internetowych - firmowych, produktowych i landing pages
- Sposoby weryfikacji skuteczności informacji prezentowanych online, czyli ile, jak i w jaki sposób czytają użytkownicy Internetu
- Efektywne sposoby redagowania komunikatów reklamowych w ramach e-mailingów
- Sprawdzone praktyki budowania i publikacji treści w newsletterach
- Najnowsze trendy w zakresie tworzenia kreacji odsłonowych (display)
- Skuteczne metody komunikacji w mediach społecznościowych - najlepsze posty, efektywne treści i formaty w social media.

DO UDZIAŁU W WARSZTATACH ZAPRASZAMY:
- Specjalistów marketingu internetowego;
- Specjalistów public relations;
- Managerów oraz pracowników agencji reklamowych i agencji PR;
- Rzeczników prasowych;
- Osoby odpowiedzialne za promocje przedsiębiorstw, urzędów czy organizacji społecznych;
- Właścicieli i zarządzających sklepami internetowymi oraz dystrybuującymi usługi online;
- Copywriterów

PROGRAM

1 października 2013 r.
10:00 - 13:15 I. BLOK PRAWNY
1. Zasady rozpowszechniania informacji handlowych.
  • Co jest "informacja handlowa"?
  • Kiedy można przesyłać informacje handlową.
  • Zmiana przepisów - szersze możliwości przesyłania informacji handlowych
  • Odpowiedzialność za przesyłanie niezamówionych informacji handlowych.
2. Zasady prowadzenia firmowych stron internetowych oraz rozpowszechnienia neewsletterów.
  • Świadczenie usług drogą elektroniczną
  • Obowiązki informacyjne
  • Regulamin strony internetowej
  • Obowiązki związane z prowadzeniem strony internetowej spółki giełdowej
  • Najnowsze obowiązki prawne związane z wykorzystaniem plików cookies
  • Zasady prowadzenie kont w popularnych serwisach społecznościach (funpage na facebooku itp.), współpracy z blogerami itp.
3. Prawne aspekty rozpowszechniania materiałów informacyjnych i promocyjnych.
  • Jakie informacje powinny znaleźć się w materiałach promocyjnych.
  • Wykorzystanie wizerunku, nazwiska, znaków towarowych innych firm w materiałach informacyjnych i promocyjnych.
  • Jak prowadzić promocję i nie narazić się na zarzut popełnienia czynu nieuczciwej konkurencji.
    - Rozpowszechnienia nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd informacji
    - Kryptoreklama
    - Najnowsze orzecznictwo i przykłady z praktyki.
  • Niedozwolone praktyki rynkowe związane z rozpowszechnieniem informacji i materiałów promocyjnych
    - Wprowadzenie w błąd konsumentów
    - Najnowsze orzecznictwo i przykłady z praktyki
  • Niedozwolone praktyki rynkowe związane z rozpowszechnieniem informacji i materiałów promocyjnych
13:15 - 13:45 Przerwa na lunch
13:45 - 17:00 II. BLOK ĆWICZEŃ PRAKTYCZNYCH
1. Internet jako kanał komunikacji
  • Zrozumieć internautę, czyli jak czytają użytkownicy sieci? (Real World/online/eyetracking)
  • Ogólne zasady tworzenia treści w sieci:
    - Wytyczne dla efektywnej komunikacji
    - Zasady look/feel/voice
    - Internetowe wytyczne (style guides) i wiarygodność serwisu
    - Style redagowania treści
  • Jak pisać by być znalezionym w sieci?
    - Pisanie według potrzeb SEO (pozycjonowanie w wyszukiwarkach)
    - Redagowanie komunikatów prasowych do sieci
2. Redagowanie treści do serwisów internetowych
  • Zasady nawigacji
  • AI - organizacja treści uwzględniająca różne cele (linearność, temat, odbiorca)
  • formatowanie tekstów
    - tytuły i nagłówki
    - body text
    - śródtytuły
    - listy wypunktowania i tabele
    - pliki do pobrania
    - elementy graficzne
    - treści kontekstowe
    - elementy call-to-action
    - pozostałe (FAQ, instrukcje, strony błędu, mapa serwisu, etc.)
  • nowe formy komunikacji: audio(podcasty) i video (streaming i film)
  • Testowanie skuteczności treści (narzędzia google)
  • Best practicies:
    - serwisy korpocyjne
    - serwisy promocyjno-eventowe
    - blogi
    - społeczności (serwisy, fora dyskusyjne, etc.)
    - mobilne kanały
  • Ćwiczenie - Redagowanie Treści w praktyce
3. Tekst w reklamie
  • boxy i linki sponsorowane - marketing w wyszukiwarkach
    - w jaki sposób tworzć teksty reklamowe w Adwords?
    - jak optymalnie dobierać słowa kluczowe do działań reklamowych?
  • tekst na kreacjach typu display (bannery, billboardy, rectangle, etc.)
    - TOP10 sprawdzonych sposób na klikalne bannery
    - najlepsze praktyki, czyli jak podnosić CTR w kreacjach displayowych?
  • redagowanie treści w e-mail marketingu (newsletter, e-mail marketing)
    - temat i nadawca - jak skłaniać do otwierania e-maili?
    - najlepsze praktyki budowania e-maili reklamowych
    - skuteczne sposoby redagowania treści w newsletterze
  • komunikacja w mediach społecznościowych
    - jak kreować najbardziej angażujące posty w mediach społecznościowych?
4. Ćwiczenie - projektowanie e-maila reklamowego / TOP10 postów na Facebooku
Program
Prelegenci
Patronat medialny
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78