centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

seminarium
VII edycja seminarium w cyklu INFORMATYZACJA INSTYTUCJI KULTURY
NOWOCZESNE SERWISY INTERNETOWE INSTYTUCJI KULTURY.
Budowanie nowych lub modernizacja istniejących
Warszawa, 04.07.2013 Koordynator: Magdalena Kowalska

PRELEGENCI

Prelegenci | Ewelina Czechowicz

Ewelina Czechowicz

Absolwentka Wydziału Humanistycznego Akademii Górniczo - Hutniczej w Krakowie, kierunku socjologia o specjalizacji: multimedia i komunikacja społeczna, oraz słuchaczka podyplomowych studiów Marketing Internetowy prowadzonych na AGH. Współpracowała ze stowarzyszeniami studenckimi oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie promocji i kształtowania wizerunku. Od 2010 roku odpowiada za politykę promocyjną MOCAK-u, koordynację działań marketingowych i PR oraz za komunikację Muzeum w internecie.

Prelegenci | Artur Jabłoński

Artur Jabłoński

Artur Jabłoński

Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu:
www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.

Prelegenci | Anna Miotk

Anna Miotk

Anna Miotk

Odpowiada za badania i rozwój produktu oraz raporty i analizy medialne w firmie Newspoint. Ma sześcioletnie doświadczenie w public relations – pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare. Doktor nauk humanistycznych, tytuł jej rozprawy doktorskiej to „Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce”. Wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim. Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań public relations; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga poświęconego mierzeniu działań komunikacyjnych: www.annamiotk.pl.

Prelegenci | Michał Pałasz

Michał Pałasz

Michał Pałasz

Doktorant Instytutu Kultury Uniwersytetu Jagiellońskiego w dziedzinie mediów społecznościowych, nauczyciel akademicki (UJ i AGH w Krakowie); praktyk social media od 2009 r. - współpracował m.in. z Teatrem Łaźnia Nowa i Teatrem Nowym w Krakowie; specjalista i konsultant w tematyce wykorzystania mediów społecznościowych przez instytucje kultury i NGO; menedżer kultury - współtwórca Muzeum Erotyzmu (http://muzeumerotyzmu.pl), krakowskich murali, zarządza Festiwalem Kultury i Mediów Polikultura (http://www.polikultura.pl).

Prelegenci | Dominik Pokornowski

Dominik Pokornowski

Dominik Pokornowski

Manager Public Relations i koordynator projektów z ponad 15-letnim doświadczeniem. Pracował jako kierownik działu komunikacji w Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu, jako PR manager w Exea Data Center i Neuca, Arpol Motor Company. Lider wielu projektów internetowych, aktywny trener i konsultant komunikacji internetowej. Z wykształcenia filozof (Uniwersytet Mikołaja Kopernika), ukończył studia podyplomowe z zakresu Public Relations oraz Zarządzania Projektami. Od 2010 aktywny trener z zakresu komunikacji internetowej, PR-u i zarządzania projektami z dorobkiem ponad 1000 godzin szkoleniowych. Specjalizuje się w szkoleniach dla instytucji kultury, administracji i organizacji społecznych. Współpraca: Narodowy Instytut Audiowizualny, Narodowe Centrum Kultury, Centrum Promocji Informatyki, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Mazowiecki Instytut Kultury, Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego. Współpracował jako ekspert z Urzędem Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego w projektach IT (e-usługi). Szkolił i doradzał w ponad 50 firmach i organizacjach.

Prelegenci | Aleksandra Stańczuk

Aleksandra Stańczuk

Aleksandra Stańczuk

Animatorka kultury, absolwentka kulturoznawstwa w Instytucie Kultury Polskiej na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją animacja kultury. Od 2006 działa w sektorze kultury od NGO po instytucje państwowe. Obecnie pracuje w Narodowym Centrum Kultury w Dziale Komunikacji, gdzie zajmuję się portalami a w szczególności serwisem http://www.platformakultury.pl (portal dla praktyków i animatorów kultury). Koordynatorka Ogólnopolskiej Giełdy Projektów organizowanej od 2010 przez Narodowe Centrum Kultury, której w 2012 tematem były nowe media w animacji kultury a jej pokłosiem publikacja "Nowe Media + Animacja Kultury (link: http://www.platformakultury.pl/artykuly/121812-nowe-media--animacja-kultury.html)". Uczestniczka Programu Rady Europy Pestalozzi Programme Module "The use of social media for democratic participation".

Program
Prelegenci
Patronat medialny
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78