centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

warsztaty
NARZĘDZIA CONTENT MARKETINGU
Warszawa, 17.12.2014 Koordynator: Iwona Brokowska

Codziennie dociera do nas masa komunikatów reklamowych i niereklamowych. Wszechobecny szum informacyjny sprawia, że coraz trudniej zainteresować odbiorcę – zwłaszcza reklamą. Jest na to sposób: content marketing, czyli tworzenie ciekawych i angażujących treści. W dobie szumu informacyjnego to najskuteczniejsza metoda przyciągnięcia uwagi potencjalnego klienta.

W czasie warsztatów dowiedzą się Państwo jak przygotować i przeprowadzić tego typu działania. Dzięki warsztatom z content marketingu uczestnik zdobędzie wiedzę niezbędną do zaplanowania i realizowania działań marketingowych opartych na dystrybucji angażujących treści.

Cel warsztatów:
- uczestnicy dowiedzą się jak budować strategię marketingową opartą na angażujących treściach,
- poznają zasady tworzenia angażujących treści i dowiedzą się, jak powiązać je z działalnością firmy/marki,
- nauczą się wykorzystywać użytkowników i klientów do współtworzenia treści dla siebie.

Warsztaty kierowane są do:
- pracowników agencji reklamowych
- pracowników agencji public relations
- pracowników działów marketingu
- brand managerów
- oraz do właścicieli małych i średnich firm

Warsztaty prowadzi: Artur Jabłoński – szkoleniowiec z zakresu marketingu i mediów społecznościowych. Wykłada na kilku uczelniach i szkołach wyższych. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Pisze o marketingu na swoim blogu, dzieli się wiedzą z tego zakresu w branżowych pismach i na wortalach.

PROGRAM

17 grudnia 2014 r.
9:30 Rejestracja uczestników, świeża kawa na początek dnia
10:00 I MODUŁ - CZYM JEST CONTENT MARKETING
  • Angażujące treści, czyli jakie?
  • Paid/Reach/Owned Media
  • Szum informacyjny i jak z niego uciec.
  • Przegląd najpopularniejszych narzędzi.
11:00 II MODUŁ - TWORZENIE STRATEGII CONTENT MARKETINGOWEJ
  • Określanie celów i analiza sytuacji wyjściowej
  • Wybór narzędzi publikacji i dystrybucji treści
  • Harmonogram, monitoring, budżet
  • Realizacja i ewaluacja kampanii
13:00 Przerwa na lunch
13:30 III MODUŁ - TWORZENIE ANGAŻUJĄCYCH TREŚCI, CZĘŚĆ I
  • Klucze fascynacji i przykłady wciągających historii
  • Jedna historia – wiele kanałów. Jak snuć opowieść transmedialną
  • Anatomia treści wirusowych
  • Wykorzystywanie treści generowanych przez użytkowników
15:30 Przerwa na kawę
15:45 IV MODUŁ - TWORZENIE ANGAŻUJĄCYCH TREŚCI, CZĘŚĆ II
  • Skuteczne teksty – jak je tworzyć
  • Redagowanie wciągających artykułów
  • Tworzenie newsletterów
  • Treści wizualne – od zdjęcia po infografikę
16:45 Zakończenie warsztatów
Program
Prelegenci
Patronat medialny
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78