centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

warsztaty
COPYWRITING I WEBWRITING
JAK NAPISAĆ SKUTECZNY TEKST REKLAMOWY I SPRZEDAŻOWY
Warszawa, 11.10.2016 Koordynator: Iwona Brokowska

Internauci nie lubią czytać, ale tylko 2 na 10 czyta coś więcej niż nagłówki. Żeby zachęcić ich do zapoznania się z Państwa ofertą, musicie zrozumieć sposób, w jaki podchodzą do tekstów w sieci.

Na warsztatach nauczą się Państwo jak przykuwać uwagę i sprzedawać produkty za pomocą słów na ekranie. Zdobytą Państwo wiedzę na temat tworzenia dobrych tekstów, wykorzystywanych nie tylko w Internecie, ale również w innych materiałach promocyjnych.

Zrozumiecie Państwo, jak czytają Internauci i nauczycie się tworzyć teksty dopasowane do ich nawyków.

Nauczycie się Państwo pisać skuteczne teksty, które sprzedadzą produkt/zainteresują odbiorcę.

Do udziału w warsztatach zapraszamy:
- nauczysz się pisać teksty sprzedażowe, które nakłonią czytelników do zakupu Twojego produktu/skorzystania z usług Twojej firmy - nauczysz się pisać wszelkiej maści formy użytkowe – tak tradycyjne ulotki, jak i teksty na potrzeby internetu – dzięki czemu oszczędzisz na zlecaniu tych usług zewnętrznym specjalistom - zwiększysz skuteczność swoich działań reklamowych dzięki odpowiedniemu doborowi słów

ADRESACI SZKOLENIA
- osoby zajmujące się redagowaniem tekstów do internetu, dziennikarzy
- copywriterów
- pracowników agencji reklamowych
- pracowników agencji public relations
- pracowników działów marketingu

Warsztaty prowadzi: Artur Jabłoński – szkoleniowiec z zakresu marketingu i mediów społecznościowych. Wykłada na kilku uczelniach i szkołach wyższych. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Pisze o marketingu na swoim blogu, dzieli się wiedzą z tego zakresu w branżowych pismach i na wortalach.

PROGRAM

11 października 2016 r.
09:30 Rejestracja uczestników, świeża kawa na początek dnia
10:00 MODUŁ I: SPECYFIKA TEKSTÓW W INTERNECIE
  • Druk a Internet – różnice w podejściu do pisania
  • Czytelnicze nawyki internautów
  • Badania eyetrackingowe i ich przydatność dla copywritera
11:00 Przerwa na kawę
11:30 MODUŁ II: SKUTECZNE TEKSTY – ZASADY TWORZENIA
  • Klucze fascynacji i budowanie zaangażowania
  • AIDA i inne modele przyciągania uwagi czytelnika
  • Emocje w tekście – jak je wywoływać?
  • Struktura informacji – co chcę przekazać?
13:00 Przerwa na lunch
13:30 MODUŁ III: COPYWRITING – ĆWICZENIA
  • Tworzenie klikalnego tytułu i śródtytułu
  • Redagowanie tekstów informacyjnych – na czym się skupić?
  • Teksty na stronę www i opisy produktów – jak o nich pisać?
15:30 Przerwa na kawę
16:00 MODUŁ IV: COPYWRITING W SIECI - WEBWRITING
  • Język korzyści i sztuka operowania konkretem
  • Redagowanie i skracanie tekstów
  • Podsumowanie szkolenia
17:00 Zakończenie warsztatów
Program
Prelegenci
Patronat medialny
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78