centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Szkolenie
JAK PISAĆ DO SIECI I PROJEKTOWAĆ FORMATY REKLAMOWE ONLINE
praktyczne aspekty pisania i rozpowszechniania materiałów promocyjnych w internecie
Warszawa, 21.01.2016 Koordynator: Iwona Brokowska

Podczas warsztatu dostarczymy wskazówek i odpowiedzi:
• w jaki sposób internauci przeglądają strony w sieci?
• wskażemy praktyczne porady redagowania treści (contentu) w internecie
• jak zidentyfikować personę i pisać skutecznego do jej reprezentanta (persona)?
• w jaki sposób tworzyć kreacje i pisać, by użytkownicy chętnie czytali i klikali nasze reklamy online?
• Jak content marketing (marketing treści) kreuje popyt na usługi i podtrzymuje relacje?

Dla kogo?
• managerów i specjalistów e-marketingu/e-commerce
• managerów i specjalistów marketingu
• copywriterów
• specjalistów i doradców Public Relations
• właścicieli firm

Szkolenie prowadzi: Artur Maciorowski niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu

PROGRAM

21 stycznia 2016 r.
10:00 Jak skutecznie tworzyć fundamenty komunikacji online? Copywriting online w praktyce
  • Kim jest i co motywuje polskiego internautę?
  • Definiowanie odbiorców informacji – strategia person w praktyce
  • Prototypowanie informacji (AI) w sieci – makietowanie w praktyce i trendy w projektowaniu WWW
  • Nazewnictwo kategorii i metoda „sortowania kart”
  • Sztuka nawigacji – 7 typów organizacji contentu
  • Dekalog redaktora i model „odwróconej piramidy” – 10 zasad, które każdy redaktor powinien znać na pamięć!
  • Formatowanie treści– jak „wybić się” z tekstem by był zauważony i przeczytany?
    1. tytuły, śródtytuły i nagłówki
    2. zdjęcia i elementy graficzne, które przyciągają wzrok
    3. zasady formatowania tekstu
    4. elementy call-to-action
  • Pomiar skuteczności contentu online
    1. Audyt treści – jak zweryfikować skuteczność publikowanych treści w serwisie i w internecie?
    2. Podstawowe mierniki efektywności działań kontentowych w sieci
    3. Badania online i monitoring internetu – jak weryfikować ilość i jakość publikacji?
Ćwiczenia praktyczne – persony i temat, redagowanie artykułów WWW w praktyce
11:00 Perswazja i psychologia – jak “manipulować” słowem by skłaniać użytkowników do akcji?
  • Jak redagować treści zachęcające do kupna w Internecie? – magia słów, fraz i konstrukcji wpływających na wyobraźnię odbiorcy
  • Czy i w jaki sposób można „manipulować” informacją w sieci celem nakłonienia do pożądanej akcji (telefon, e-mail czy wypełniony formularz kontaktowy)?
  • 10 zasad tekstu sprzedażowego – jak wykorzystać potencjał słowa by skłonić ludzki mózg do podjęcia TEJ akcji
  • Zasada 5 kroków – co ?, kto?, jak?, ile? dlaczego?
  • Psychologia online jako oręż redaktora:
    1. efekt złudzenia
    2. sposoby postrzegania i selektywna uwaga
    3. afordancje, zapamiętywanie i zapominanie
    4. strategia postępującego ujawniania
    5. storytelling
    6. motywacje odbiorcy
Przykład: analiza treści sprzedażowych
12:00 Przerwa na lunch
12:30 Tekst w reklamie internetowej
  • E-mail marketing i newslettery
    1. najlepsze praktyki budowania e-maili reklamowych
    2. skuteczne sposoby redagowania treści w newsletterze
  • Redagowanie treści na potrzeby wyszukiwarek (SEM)
    1. jak pisać teksty pod kątem SEO?
    2. reklama w Adwords – jak dobierać słowa kluczowe i tworzyć skuteczne reklamy?
  • Kreacje typu display (bannery, billboardy, rectangle, etc.)
    1. TOP10 sprawdzonych sposób na klikalne bannery
    2. najlepsze praktyki, czyli jak podnosić CTR w kreacjach displayowych?
  • Komunikacja w mediach społecznościowych
    1. jak kreować angażujące treści w social media? Przykłady i najlepsze praktyki
    2. Specyfika projektowania w zależności od platformy (wideo, grafika, posty)
Ćwiczenia praktyczne – projektowanie i redagowanie wybranych kreacji reklamowych
14:30 Przerwa na kawę
14:50 Content Marketing - jak budować strategię komunikacji opartą o treść?
  • Content Marketing krok po kroku – dla kogo, po co i w jaki sposób?
  • Formy content marketingu – skuteczność versus popularność.
  • Cykl publikacji – jak często publikować by osiągać zamierzone cele?
  • Jak promować własne treści w kanale online?
  • Jak szacować koszty publikacji online?– od CPV do ROI
Przykłady projektów content marketingowych z różnych branż
16:00 Zakończenie szkolenia, wręczenie certyfikatów
Program
Prelegenci
Patronat medialny
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78