centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

warsztaty
JAK REALIZOWAĆ ZINTEGROWANE KAMPANIE REKLAMOWE Z WYKORZYSTANIEM INTERNETU I MEDIÓW TRADYCYJNYCH
Ewolucja marketingu z offline do online krok po kroku.
Narzędzia e-marketingu 3.0.
Projekty promocyjne we współpracy z agencjami.
Warszawa, 5.04.2016 Koordynator: Iwona Brokowska

Szkolenie prowadzi:

  • Artur Maciorowski niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu

PROGRAM

1. Jak zidentyfikować ścieżkę i decyzje zakupowe konsumentów w kanałach online i offline?

  1. Online czy offline? Multi czy omnikanałowość? – jak zidentyfikować kluczowe kanały komunikacji w zależności od grupy docelowej w mediach elektronicznych i tradycyjnych?
  2. Strategia STP – jak identyfikować odbiorcę, budować segmenty i targetować przekaz pozycjonując się w zależności od typu branży i celu komunikacyjno-biznesowego?
  3. Segmentacja baz i analiza RFM – dane deklaratywne, behawioralne i transakcyjne
  4. Skuteczność poszczególnych kanałów online i offline 2015/ 2016
  5. Jak łączyć ze sobą działania online i offline w obszarze B2B i B2C
  6. Case study kampanii w segmencie B2C, MŚP oraz B2B
Ćwiczenie praktyczne – identyfikacja grupy docelowej, customer journey i dobieranie kanałów komunikacji w zależności od grupy docelowej

2. Jak skutecznie przenieść komunikację z offline do świata ekranów?
Narzędzia e-marketingu 3.0 krok po kroku

  1. Content marketing i context marketing krok po kroku – jak zaplanować aktywność w kanale online i tradycyjnym?
  2. 10 kreatywnych pomysłów na dynamiczny i wideo e-mail
  3. Jak budować strategię sprzedażową z wykorzystaniem automation marketing?
  4. W jaki sposób kupować emisje pod kątem konkretnych odbiorców? Real-Time-Bidding w praktyce
  5. Advertising „on demand” – jak skutecznie trafiać do odbiorców. Analiza kreacji display w oparciu o badania rynkowe – Polska i świat
  6. Jak zaistnieć w przestrzeni mobilnej? - Reklama na smartfonach i tabletach od A do Z - między mobilną reklamą a appvertising
  7. Ewolucja social media – jak wybrać i komunikować się za pośrednictwem platform social media (między Facebook i Youtube a niszowymi projektami B2C (Vine, Snapchat) i B2B (Slideshare) i adaptować idee marketingowe
  8. Integracja działań i trendy e-marketingowe w ramach kampanii i akcji marketingu online/offline (m.in. Brand Buttler, Maturalism, sharing economy, itp.)
Best practicies na rynku RTB display, wideo i e-mail

3. Jak wybrać agencję, ile płacić i współpracować przy projektach online?

  1. Jak wygląda rynek online? – jak „dobrze wybrać” i nie zgubić się w świecie agencji, brokerów, domów mediowych
  2. „Skuteczny brief” – co musi zawierać dokument e-marketera kierowny do agencji?
  3. Jak wybrać i współpracować z podmiotami interaktywnymi?
  4. Jak planować koszty marketingu online?
  5. Jak estymować efektywność kampanii? – sposoby pomiaru zwrotu z inwestycji (ROMI/ROAS)

RAMOWY HARMONOGRAM:
09:30 – kawa na początek dnia
10:00 – rozpoczęcie zajęć
12:00 – przerwa na lunch
12:30 – kontynuacja zajęć
14:30 – przerwa na kawę
14:50 – kontynuacja zajęć
16:00 – zakończenie warsztatów




Program
Prelegenci
Patronat medialny
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78