szkolenie on-line
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

4
czerwca
2024

Chat GPT dla specjalistów ds komunikacji, promocji i Public relations

38 dni do rozpoczęciakoordynator: Iwona Nowosielska

Umiejętność tworzenia treści przy użyciu narzędzi sztucznej inteligencji staje się jednym z kluczowych czynników sukcesu w komunikacji piarowej. Kto szybciej zrozumie algorytmy i opanuje ich język - zwiększy swoją efektywność, zaoszczędzi swój czas, energię i pieniądze. Dzięki temu szybciej i skuteczniej zbudujesz pozytywny wizerunek swojej instytucji.

To szkolenia da Ci wszystkie klucze do optymalnego wykorzystania ChataGPT i opanowania tego niesamowicie potężnego narzędzia w komunikacji. Zatrudnij sztuczną inteligencję do pracy, będziesz zaskoczony tym co potrafi zrobić dla Ciebie i Twojej organizacji.

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie:

  • Rzecznicy prasowi.
  • Pracownicy działów informacji i public relations, biur promocji, biur prasowych i informacyjnych w firmach, organizacjach i w administracji publicznej.
  • Pracownicy agencji Public Relations, agencji interaktywnych i social media.
  • Autorzy tekstów piarowych, informacji prasowych, artykułów i wpisów w mediach społecznościowych.

Czego się nauczysz:

  • Zrozumiesz jak działa sztuczna inteligencja, co potrafi, a czego nie potrafi zrobić.
  • Zobaczysz co to jest Chat GPT, jakie są jego zalety i wady.
  • Poznasz 20 najlepszych narzędzi i aplikacji sztucznej inteligencji do wykorzystania w Public Relations.
  • Nauczysz się jak wykorzystać storytelling, by komunikować w ciekawy sposób i bardziej zaangażować odbiorców.
  • Opanujesz techniki pisania artykułów lub informacji prasowej w krótki, zwięźły i ciekawy sposób.
  • Poznasz 7 najskuteczniejszych formuł copywriterskich opartych na psychologii i emocji, które możesz od razu zastosować na zasadzie kopiuj – wklej.

Szkolenie przeprowadzi: Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie mediów, komunikacji, marketingu i transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, coachem, prelegentem i trenerem od ponad 20 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii. Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog. Klienci w Polsce m. in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, PKO BP, TPSA i Orange, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo - Smirnoff Black, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola… Z wykształcenia dziennikarz (Institut Français de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques „Sciences Po” w Paryżu). Rozpoczął swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”). Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie (Mastère en Journalisme Européen), prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille, jednej największych szkół dziennikarstwa w Europie.

Czas trwania szkolenia: od godz. 9:00 do godz. 14:00 (w tym 2 godziny praktycznych ćwiczeń)

Program

  1. Jak wykorzystać storytelling, by komunikować w ciekawy sposób i bardziej zaangażować odbiorców:
    • Ludzie lubią historie. Wejdź na wyższy poziom, wykorzystując w tekstach hollywoodzkie techniki opowiadania historii.
    • Zasada „Show, don’t tell”.
    • 6 sześć archetypów historii, które możesz wykorzystać w swojej komunikacji.
    • Storytelling pokazuje, nie tłumaczy. Dlatego jest tak skuteczny.
    • Storytelling wizualny, czyli opowiadanie historii przy pomocy obrazów, jest prostsze niż myślisz.
    • ChatGPT pomoże Ci na każdym etapie procesu tworzenia treści.
    • Gotowe schematy storytellingowe do zastosowania od razu.
  2. Jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie artykuł lub informację prasową, od pierwszego do ostatniego zdania:
    • Sprawdzone techniki i tricki dziennikarzy i copywriterów.
    • 7 etapów pisania tekstu: od planu do puenty i tytułu.
    • Jak pisać dynamiczne leady, które zachęcą do przeczytania artykułu.
    • Jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika.
    • 7 środków stylistycznych i retorycznych, które pomogą pokazać emocje w tekście.
    • Metoda Hamburgera pozwoli Ci zbudować solidną i przekonującą argumentację, akapit po akapicie.
    • Czy popełniasz te błędy?
  3. 7 najskuteczniejszych formuł copywriterskich opartych na psychologii i emocji, które możesz od razu zastosować na zasadzie kopiuj – wklej:
    • Tego etapu pisania tekstów copywriterskich nie możesz pominąć.
    • Język korzyści - technika perswazji skupiona na korzyściach.
    • Techniki hipnotycznego copywritingu, które uatrakcyjnią Twoje artykuły i informacje prasowe.
    • Jak pisać skuteczne Call To Action.
    • Gotowe formuły copywriterskie do zastosowania od razu.
    • Pracuj z ChatemGPT na bazie gotowych formuł copywriterskich. Rezultat Cię zaskoczy.
  4. 20 najlepszych narzędzi i aplikacji sztucznej inteligencji do wykorzystania w Public Relations:
    • Co to jest sztuczna inteligencja (SI) i jak działa.
    • Dzięki tym narzędziom SI zaoszczędzisz nawet 16 godz. tygodniowo.
    • Te narzędzia SI pomogą Ci na każdym etapie procesu tworzenia treści, od planu do puenty i tytułu.
    • Generatory tekstów, które same piszą tytuły, leady, akapity, a nawet całe artykuły na zadane przez Ciebie tematy.
    • 10 rzeczy, których sztuczna inteligencja nie potrafi (jeszcze) zrobić.
  5. Jak rozmawioać z ChatemGPT: 12 promptów, dzięki którym uzyskasz najlepsze merytorycznie odpowiedzi:
    • Prompt Engeneering: Jak skutecznie rozmawiać z ChatemGPT.
    • Komunikacja z ChatemGPT oparta na „promptach”, tzn. poleceniach.
    • 5 typów promptów na każdą okazję.
    • ChatGPTI jest tak inteligentny, jak prompty i kontekst, które mu przekazujesz.
    • 10 czasowników, dzięki którym ChatGPT najlepiej zrozumie, co ma dla Ciebie zrobić.
    • Analiza 12 gotowych wzorów promptów do zastosowania od razu na zasadzie kopiuj-wklej.
  6. Praktyczne ćwiczenia.

© copyright by Krzysztof Urbanowicz

Krzysztof Urbanowicz

• Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
• Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
• Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
• Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).

Termin i Miejsce

Termin:
4 czerwca 2024
Miejsce:
szkolenie on-line

Koszt

Koszt udziału jednej osoby wynosi:
  • 890 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach nadesłanych do dnia 24 maja
  • 990 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach nadesłanych od dnia 25 maja

Informacje dodatkowe

Powyższy koszt obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia w formacie PDF, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie"), faksem lub elektronicznie i otrzymanie drogą elektroniczną potwierdzenia udziału ze strony CPI. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.

Zapłata i Rezygnacja

Koszt udziału jest płatny na konto CPI, na podstawie potwierdzenia udziału. Faktury będą do odbioru podczas spotkania (przy szkoleniach on-line - elektronicznie).

Rezygnacja z udziału po 28 maja 2024 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki. Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.

Biuro Organizacyjne

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
01-747 Warszawa, ul. Jerzego Ficowskiego 15, III piętro,
tel. 506 178 228
e-mail:cpi@cpi.com.pl
e-Doręczenia: AE:PL-55387-14998-DEASJ-15
Dane uczestnika
Dane płatnika

Zobowiązujemy się uregulować koszt udziału jednej osoby w spotkaniu:

Uczestnicy, których udział w spotkaniu jest finansowany ze środków publicznych w co najmniej 70%, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) mogą uzyskać zwolnienie z VAT-u, na podstawie wypełnionego i przesłanego do CPI sp. z o.o. oświadczenia.

Skąd dowiedzieli się Państwo o spotkaniu:

Wyrażam zgodę na dostarczanie mi drogą elektroniczną informacji o rabatach, promocjach i aktualnej ofercie oraz materiałów marketingowo-informacyjnych przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.:



Zgoda może zostać odwołana w każdej chwili bez podania przyczyny, bez wpływu na zgodność z prawem działań, które wykonano na podstawie zgody przed jej odwołaniem.

Administratorem danych osobowych jest Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., KRS: 0000208659, adres: ul. Jerzego Ficowskiego 15, 01-747 Warszawa, tel.: 506178228, e-mail: cpi@cpi.com.pl, e-Doręczenia: AE:PL-55387-14998-DEASJ-15. Dane osobowe są przetwarzane w celu dokonania zgłoszenia udziału w szkoleniu oraz zawarcia umowy o udział w szkoleniu, realizacji tej umowy i jej rozliczenia, a także w celu prowadzenia kontaktu oraz w celu prowadzenia marketingu produktów i usług własnych. Wysyłka materiałów marketingowych z wykorzystaniem podanych kanałów komunikacji odbywa się na podstawie dodatkowej zgody wyrażonej na podstawie przepisów szczególnych dot. e-prywatności. Dane mogą być również przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami. Dane osobowe udostępniane będą wyłącznie podmiotom świadczącym usługi na naszą rzecz, w tym patronom i sponsorom. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań, jakich dokonano przed jej wycofaniem na jej podstawie. Więcej informacji w Polityce Prywatności.