12
czerwca
2018
MARKETING NA FACEBOOKU OD POSTÓW PO REKLAMY
koordynator: Iwona Brokowska Duda

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie Facebook. Reguły, które obowiązywały rok temu dziś są już przestarzałe. Pojawiają się zmiany w algorytmach, nowe formaty reklamowe. Wiedzę z tego zakresu trzeba więc aktualizować.
Podczas szkolenia dowiesz się, jak zaplanować swoją obecność na Facebooku, prowadzić efektywną komunikację oraz skutecznie się reklamować nawet przy niskim budżecie.
Dla kogo?
- specjaliści ds. marketingu, PR, komunikacji
- właściciele firm
- osoby odpowiedzialne za promocję
- pracownicy agencji reklamowych
- osoby zainteresowane mediami społecznościowymi
Szkolenie poprowadzi: Artur Jabłoński
12 czerwca 2018 r. | |
---|---|
10:00 |
Strategia działań na Facebooku
|
11:30 | Przerwa na kawę |
11:50 |
Prowadzenie komunikacji na Facebooku
|
13:30 | lunch |
14:00 |
Reklama na Facebooku
|
16:00 | Zakończenie szkolenia |
Artur Jabłoński

Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.