szkolenie on-line
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

16
maja
2023

JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W PISANIU I W KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ I ZEWNĘTRZNEJ W PODMIOTACH ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

koordynator: Iwona Nowosielska

Umiejętność tworzenia treści przy użyciu narzędzi sztucznej inteligencji będzie w najbliższym czasie jednym z kluczowych czynników sukcesu w komunikacji administracji publicznej. Kto szybciej zrozumie algorytmy i opanuje ich język - zwiększy swoją efektywność, zaoszczędzi swój czas, energię i pieniądze. Dzięki temu szybciej i skuteczniej zbudujesz pozytywny wizerunek swojej instytucji.

To szkolenia da Ci wszystkie klucze do optymalnego wykorzystania ChataGPT i opanowania tego niesamowicie potężnego narzędzia w komunikacji w Twoim urzędzie. Zatrudnij sztuczną inteligencję do pracy, będziesz zaskoczony tym co potrafi zrobić dla Ciebie i Twojej organizacji.

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie:

  • Wójtowie, burmistrzowie, prezydenci miast,
  • Rzecznicy,
  • Pracownicy administracji rządowej, samorządowej,
  • Pracownicy biur promocji, biur prasowych i informacyjnych w gminach i miastach,
  • Autorzy tekstów w wewnętrznym przepływie informacji, tekstów administracyjnych, informacji prasowych, artykułów i wpisów w mediach społecznościowych.

Czego się nauczysz:

  • Zrozumiesz jak działa sztuczna inteligencja, co potrafi, a czego nie potrafi zrobić,
  • Zobaczysz co to jest Chat GPT, jakie są jego zalety i wady,
  • Poznasz listę 15 najważniejszych narzędzi i aplikacji SI,
  • Nauczysz się wykorzystywać narzędzia, które pozwolą Ci na efektywniejszą pracę,
  • Nauczysz się robić research, tworzyć plan tekstu, pisać streszczenia i inne części tekstu ze sztuczną inteligencją,
  • Dowiesz się jakich błędów i ryzyk unikać,
  • Nauczysz się formułować „prompty” (zapytania), które pozwolą Ci lepiej rozmawiać z ChatemGPT.

Szkolenie przeprowadzi: Krzysztof Urbanowicz:

  • Specjalista w zakresie mediów, komunikacji, marketingu i transformacji cyfrowej.
  • Jest konsultantem, coachem, prelegentem i trenerem od ponad 20 lat (Polska, Francja, Szwajcaria, Bułgaria, Rumunia, Litwa…)
  • Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Pentalog (Francja, USA).
  • Klienci w Polsce m. in. PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, PKO BP, TPSA i Orange, Unilever, Orange, Nestlé, Pepsi-Cola, Diageo - Smirnoff Black, Jeronimo Martins Polska…
  • Z wykształcenia: dziennikarz (Institut Français de Presse w Paryżu), sowietolog (Studia przed doktoranckie DEA w Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), romanista (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu).
  • Rozpoczął swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
  • Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, założonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille, jednej z największych szkół dziennikarstwa w Europie, i Uniwersytet Warszawski.

Czas trwania szkolenia: od 09:00 do ok. godz. 15:00

  1. Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie i w mediach społecznościowych:
    • Co zmieniły w nas smartfony i media społecznościowe.
    • Infootyłość: Kiedy bogactwo informacji powoduje ubóstwo uwagi.
    • Dlaczego prawie wszyscy jesteśmy uzależnieni od SMS-ów, Facebooka i Google’a.
    • Jak konsumują treści Zetki, Millenialsi, kobiety, mężczyźni, menedżerowie i seniorzy.
    • Te dwie gazety Polacy czytają od deski do deski.
    • Dlaczego wideo i snack-content biją dziś rekordy oglądalności.
  2. Jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie artykuł lub informację prasową, etap pod etapie, od pierwszego do ostatniego zdania:
    • Sprawdzone techniki i tricki dziennikarzy i copywriterów.
    • 7 etapów pisania tekstu: od planu do puenty i tytułu.
    • Technika kątów jest kluczowa, bo pozwala trafić precyzyjnie w kręgi zainteresowania czytelników.
    • Jak pisać dynamiczne leady, które zachęcą do przeczytania artykułu.
    • Jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika.
    • Jak napisać ostatni akapit.
    • Czy popełniasz te błędy?
  3. Praktyczne ćwiczenia – 1 godzina.
  4. Nowa gorączka złota. Dlaczego wszyscy chcą dziś mieć sztuczną inteligencję?
    • Co to jest sztuczna inteligencja (SI) i jak działa.
    • Poznaj główne zalety i ograniczenia SI.
    • Korzyści z zastosowania SI - nie tylko czas i pieniądze.
    • Jakich kompetencji potrzebujesz, by pracować z chatGPT.
    • Chat GPT-3 w dwie godziny napisał o sobie pracę naukową.
    • 10 rzeczy, których sztuczna inteligencja nie potrafi (jeszcze) zrobić.
  5. 20 najlepszych narzędzi i aplikacji SI do wykorzystania w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej administracji publicznej:
    • Dzięki tym narzędziom SI zaoszczędzisz nawet 16 godz. tygodniowo.
    • Te narzędzia SI pomogą Ci na każdym etapie procesu tworzenia treści, od planu do puenty i tytułu.
    • Generatory tekstów, które same piszą tytuły, leady, akapity, a nawet całe artykuły na zadane przez Ciebie tematy.
    • Przykłady narzędzi, które pomogą usprawnić komunikację wizualną (analiza i wizualizacji danych).
  6. Jak rozmawiać z chatem GPT: im lepszy „prompt”, tym lepsza odpowiedź:
    • Jak rozpocząć korzystanie z ChatGPT, etap po etapie.
    • Komunikacja z chatem GPT oparta na „promptach”, tzn. poleceniach.
    • 10 zasad jak tworzyć i formułować „prompty” dla chat GPT, żeby uzyskać jak najlepsze merytorycznie odpowiedzi.
    • Bonus: 30 przykładów „promptów”, za które musiałbyś zapłacić w internecie.
  7. Praktyczne ćwiczenia – 1 godzina.

Krzysztof Urbanowicz

• Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
• Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
• Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
• Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).