szkolenie on-line
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

21
czerwca
2023

CHATGPT I SZTUCZNA INTELIGENCJA W SŁUŻBIE TWOJEGO BIZNESU

koordynator: Marta Jurkiewicz

ChatGPT i obrazy generowane komputerowo przestały być tylko futurystyczną ciekawostką. To już nie cyfrowa zabawka, a potężne narzędzie biznesowe, z którego można skorzystać w różnych sferach swojej działalności, nie tylko tej internetowej. Algorytmy sztucznej inteligencji mogą wspomóc przedsiębiorcę przy tworzeniu prezentacji czy treści na media społecznościowe, pisaniu ofert, tworzeniu strategii marketingowych, obsłudze klienta i w wielu innych sferach. Praktyczne zastosowania ChatGPT i innych generatorów mnożą się z dnia na dzień, coraz więcej więcej osób wykorzystuje je w swojej pracy. Oszczędzają czas i pieniądze, pod warunkiem, że wie się, jak ich poprawnie używać, jakie niebezpieczeństwa mogą się z tym wiązać i jak ich uniknąć.

Warto poznać również ryzyka prawne związane z wykorzystywaniem sztucznej inteligencji w biznesie, aby działać nie tylko skutecznie, ale przede wszystkim zgodnie z prawem i w ramach obowiązujących przepisów. Dlatego też program szkolenia został wzbogacony o zagadnienia prawa autorskiego, ochrony danych osobowych i prawa zobowiązań.

Dla kogo szkolenie? Program tego szkolenia obejmuje wiedzę, która przyda się:
- przedstawicielom kadry zarządzającej, którzy chcieliby poznać nowe narzędzia pomocne przy rozwijaniu swoich firm i dowiedzieć się, jak można zaprząc ChatGPT do pracy w ich interesie i zadbać o bezpieczne środowisko prawne takiego działania;
- osobom, które mogą wykorzystać AI jako pomocne narzędzie w swojej pracy twórczej – social media managerom, social media specialistom, twórcom treści, copywriterom, marketerom.

Szkolenie poprowadzą: Weronika Modzelewska oraz dr Karina Kunc-Urbańczyk

Czas trwania szkolenia od 10.00 do ok. 15.00

Część I: Technologia i biznes

  1. Wprowadzenie do ChatGPT
    • Czym jest ChatGPT i do czego służy?
    • Główne zalety i ograniczenia
    • Jak rozpocząć korzystanie z ChatGPT?
    • Podstawowe funkcje bota
  2. Jak zaoszczędzić czas z ChatGPT?
    • Tworzenie postów na social media
    • Automatyzacja obsługi klienta
    • Pisanie tekstów na stronę www
    • Marketing Manager
    • Pozycjonowanie
    • Materiały na Youtube
    • Projektowanie ofert
  3. Zaawansowane funkcje i możliwości użycia ChatGPT
    • Pisanie umów
    • Własne chatboty
    • Gra tekstowa
  4. Jak zautomatyzować pracę dzięki AI?
    • Tworzenie tekstów sprzedażowych
    • Zaawansowane grafiki
    • Atrakcyjne prezentacje ze slajdami
    • Scenariusze treści długożyjących
    • Usprawnienie tworzenia lejków sprzedażowych
Część II: Prawo
  1. Zagadnienia prawne – czy to legalne i na jakie przepisy trzeba zwrócić uwagę, korzystając z takich rozwiązań
    • Ustawy, rozporządzenia i akty prawne regulujące kwestie sztucznej inteligencji
    • Prawo europejskie a sztuczna inteligencja
    • Regulaminy aplikacji opartych na sztucznej inteligencji
  2. Sztuczna inteligencja a prawo autorskie
    • Kto ma prawa do tekstu wygenerowanego przez CzatGPT?
    • Czy można wykorzystywać takie treści komercyjnie?
    • Czy można używać treści wygenerowanych przez innych?
    • Tworzenie identyfikacji wizualnej i logo przy pomocy sztucznej inteligencji
    • Wspieranie się treściami wygenerowanymi we własnej pracy twórczej.
  3. Korzystanie z AI przy realizacji umów
    • Odpowiedzialność za należyte wykonanie umowy
    • Przydatne klauzule umowne z tym związane
    • Zapewnienie poufności danych
    • Czy AI może zastąpić prawnika – czyli o generowaniu umów i regulaminów
  4. Inne ryzyka prawne, jakie mogą się wiązać z korzystaniem z AI
    • Odpowiedzialność za błędy
    • Naruszenie praw autorskich twórców dzieł, którymi karmiono AI
    • Ochrona znaków towarowych
    • AI a RODO i zautomatyzowane przetwarzanie danych

Karina Kunc-Urbańczyk

Doktor nauk prawnych, specjalistka z zakresu prawa mediów społecznościowych. Autorka publikacji naukowych oraz prelegentka ogólnopolskich i międzynarodowych konferencji naukowych z zakresu postępowania cywilnego oraz prawa autorskiego (m.in. na temat e-sportu, sztucznej inteligencji i granic dozwolonego użytku utworów w Internecie).
Autorka modułów o prawie autorskim w kursie online „Przystanek: TikTok dla biznesu”, podręczniku prawnym dla młodzieży „Apteczka prawna: Lex bez łez” (wyd. PWN) oraz tematycznej audycji radiowej dla studentów Politechniki Gliwickiej „Nieznajomość prawa szkodzi”.
Absolwentka Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, od 10 lat zawodowo związana z wymiarem sprawiedliwości, obecnie z wydziałem cywilnym Sądu Apelacyjnego w Katowicach. Ma również doświadczenie w obsłudze prawnej biznesów online i influencerów. Tworzy kursy internetowe i prowadzi szkolenia z zakresu prawa cywilnego i własności intelektualnej.
Hobbystycznie edukuje w temacie praw autorskich w mediach społecznościowych, działając pod marką PrawoWita. Na swoich profilach społecznościowych podpowiada, jak legalnie tworzyć i promować się w Internecie.

Weronika Modzelewska

Ekspertka marketingu, specjalistka od mediów społecznościowych i wideo marketingu. Autorka szkoleń, kursów i programów grupowych z zakresu marketingu online.
W sieci działa jako Przystanek Internet. Na swoich profilach społecznościowych uczy o marketingu i biznesie w prostym języku. Współpracuje z markami zarówno od strony firmy jak i influencera (na swoim koncie na Instagramie gromadzi ponad 67k osób).
fot: Justyna Kocur-Czarny