szkolenie on-line

9
czerwca
2021

JAK WYKORZYSTAĆ VISUAL STORYTELLING I MIKRO-TREŚCI W KOMUNIKACJI I W MARKETINGU BEZ ZWIĘKSZANIA BUDŻETU. SEKRETY I TECHNIKI MISTRZÓW.

26 dni do rozpoczęciakoordynator: Iwona Nowosielska

NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Mogą się skoncentrować zaledwie przez 8 sekund, najczęściej tylko skanują strony internetowe i oglądają obrazki, a jeśli już coś czytają to głównie tytuły. Jak dotrzeć do internautów ery Facebooka i TikToka? Na tym szkoleniu zobaczysz ponad 90 inspirujących przykładów, nauczysz się jak opowiadać wciągające historie przy pomocy obrazów i jak tworzyć mikro-treści, które biją dziś rekordy popularności.

Adresaci szkolenia:

  • Osoby pracujące w działach komunikacji i public relations w firmach, instytucjach, organizacjach, urzędach i uczelniach.
  • Marketingowcy, brand managerowie.
  • Specjaliści social media i content marketing.
  • Dziennikarze, blogerzy, copywriterzy.

Bonusy
Zapisując się na szkolenie “Jak wykorzystać Visual Storytelling i mikro-treści w komunikacji i w marketingu bez zwiększania budżetu. Sekrety i techniki mistrzów” otrzymasz oprócz prezentacji 3 bonusy:

  • Bonus nr 1 - Ebook pt. "7 zasad jak pisać, by pisać, by zdobywać wysokie pozycje w Google i być czytanym przez internautów. Sekrety i techniki mistrzów" autorstwa Krzysztofa Urbanowicza
  • Bonus nr 2 - Praktyczna checklista z podstawowymi elementami profesjonalnej infografiki, o których musisz pamiętać.
  • Bonus nr 3 - Lista 10 najbardziej popularnych narzędzi internetowych, które pomogą Ci w komunikacji wizualnej i tworzeniu mikro-treści.

Szkolenie przeprowadzi: Krzysztof Urbanowicz

Program:
9:00 Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie:
  • Smartfony, media społecznościowe i pandemia COVID-19 zmieniły sposób w jaki konsumujemy treści.
  • Micro-treści i Visual Storytelling na szczycie popularności.
  • Dlaczego ludzie wolą podzielić się artykułem, niż go przeczytać.
  • Dlaczego tytuły są czytane 8 razy częściej niż artykuły.
  • Zrozumieć odbiorców ery Facebooka, Whatsappa i TikToka.
10:00 Visual Storytelling, czyli jak opowiadać historie przy pomocy obrazów:
  • Visual Storytelling jest prostszy niż myślisz (Reguła KISS).
  • 12 zasad Visual Storytellingu.
  • 10 rodzajów treści wizualnych.
  • Jak tworzyć infografiki, etap po etapie.
  • 9 inspirujących pomysłów jak pokazać emocje w tekście
11:00 Ćwiczenia
12:00 Niesamowita popularność mikro-treści (Snack Content):
  • Dlaczego treści Snack Content, czyli „przystawki” są tak popularne.
  • 7 najbardziej popularnych formatów mikro-treści.
  • Czy Snack Content ma tylko generować krótkotrwałe emocje?
  • 5 korzyści z mikro-treści.
  • Jak włączyć Snack Content do strategii komunikacji w mediach społecznościowych
13:00 Przerwa
13:30 Case study: Konbini - król mikro contentu dla millenialsów:
  • Dlaczego 7 milionów francuskich millenialsów szaleje za Kombini.
  • 3 najbardziej popularne formaty materiałów wideo w Konbini.
  • Hitowy wywiad „Fast and Curious” trwa 1-2 minuty.
  • Scenariusz, bohaterowie i zaskakujące pytania.
  • Klucze do sukcesu „Fast and Curious”.
14:00 Ćwiczenia
15:00 zakończenie szkolenia.

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.

Termin i Miejsce

Termin:
9 czerwca 2021
Miejsce:
szkolenie on-line

Koszt

Koszt udziału jednej osoby wynosi:
  • 790 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 28 maja
  • 890 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 29 maja

Informacje dodatkowe

Powyższy koszt obejmuje: udział w szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe i certyfikat w formie PDF.

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie"), faksem lub elektronicznie i otrzymanie drogą elektroniczną potwierdzenia udziału ze strony CPI. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.

Zapłata i Rezygnacja

Koszt udziału jest płatny na konto CPI, na podstawie potwierdzenia udziału. Faktury będą do odbioru podczas spotkania (przy szkoleniach on-line - elektronicznie).

Rezygnacja z udziału po 2 czerwca 2021 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki. Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.

Biuro Organizacyjne

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
02-757 Warszawa, ul. Pory 78, I piętro
tel. 506 178 228, fax 22 355 86 79
e-mail:cpi@cpi.com.pl
Dane uczestnika
Dane płatnika

Zobowiązujemy się uregulować koszt udziału jednej osoby w spotkaniu:

Uczestnicy, których udział w spotkaniu jest finansowany ze środków publicznych w co najmniej 70%, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) mogą uzyskać zwolnienie z VAT-u, na podstawie wypełnionego i przesłanego do CPI sp. z o.o. oświadczenia.

Dane osobowe przetwarzane będą przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., KRS: 0000208659 (ul. Pory 78, telefony: 22 3558680 / 506 178228, e-mail: cpi@cpi.com.pl) w celu realizacji umowy o udział w szkoleniu (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO) oraz w celach reklamowych, promocyjnych, ankietowych i marketingowych związanych z działalnością prowadzoną przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). Dane osobowe będą przetwarzane przez okres realizacji umowy, a w przypadku celów reklamowych i promocyjnych - aż do ewentualnego zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą. Po tym okresie dla celów i przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa (np. dla rozliczenia udziału w szkoleniu, art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z przepisami ustawy o rachunkowości) lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, przez okres przewidziany przepisami prawa dla ich przedawnienia (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). Dane osobowe udostępniane będą patronom i sponsorom, a w przypadku adresu e-mail również ClickMeeting Sp. z o.o. (KRS: 0000604194) – dostawcy platformy na której odbywają się szkolenia on-line. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest niezbędne do realizacji umowy, w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Skąd dowiedzieli się Państwo o spotkaniu: