9
czerwca
2021
JAK WYKORZYSTAĆ VISUAL STORYTELLING I MIKRO-TREŚCI W KOMUNIKACJI I W MARKETINGU BEZ ZWIĘKSZANIA BUDŻETU. SEKRETY I TECHNIKI MISTRZÓW.
koordynator: Iwona Nowosielska
NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...
PARP dofinansowuje szkolenia CPI
Mogą się skoncentrować zaledwie przez 8 sekund, najczęściej tylko skanują strony internetowe i oglądają obrazki, a jeśli już coś czytają to głównie tytuły. Jak dotrzeć do internautów ery Facebooka i TikToka? Na tym szkoleniu zobaczysz ponad 90 inspirujących przykładów, nauczysz się jak opowiadać wciągające historie przy pomocy obrazów i jak tworzyć mikro-treści, które biją dziś rekordy popularności.
Adresaci szkolenia:
- Osoby pracujące w działach komunikacji i public relations w firmach, instytucjach, organizacjach, urzędach i uczelniach.
- Marketingowcy, brand managerowie.
- Specjaliści social media i content marketing.
- Dziennikarze, blogerzy, copywriterzy.
Bonusy
Zapisując się na szkolenie “Jak wykorzystać Visual Storytelling i mikro-treści w komunikacji i w marketingu bez zwiększania budżetu. Sekrety i techniki mistrzów” otrzymasz oprócz prezentacji 3 bonusy:
- Bonus nr 1 - Ebook pt. "7 zasad jak pisać, by pisać, by zdobywać wysokie pozycje w Google i być czytanym przez internautów. Sekrety i techniki mistrzów" autorstwa Krzysztofa Urbanowicza
- Bonus nr 2 - Praktyczna checklista z podstawowymi elementami profesjonalnej infografiki, o których musisz pamiętać.
- Bonus nr 3 - Lista 10 najbardziej popularnych narzędzi internetowych, które pomogą Ci w komunikacji wizualnej i tworzeniu mikro-treści.
Szkolenie przeprowadzi: Krzysztof Urbanowicz
Program: | |
---|---|
9:00 |
Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie:
|
10:00 |
Visual Storytelling, czyli jak opowiadać historie przy pomocy obrazów:
|
11:00 | Ćwiczenia |
12:00 |
Niesamowita popularność mikro-treści (Snack Content):
|
13:00 | Przerwa |
13:30 |
Case study: Konbini - król mikro contentu dla millenialsów:
|
14:00 | Ćwiczenia |
15:00 | zakończenie szkolenia. |
Krzysztof Urbanowicz
• Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
• Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
• Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
• Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).