szkolenie on-line

6
października
2021

LEJKI SPRZEDAŻOWE

16 dni do rozpoczęciakoordynator: Iwona Brokowska Duda

W CPI SZKOLIMY ON-LINE
Więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Grupa docelowa:

  1. Specjalistów Facebook Ads, którzy z „klikaczy reklam” chcą rozwinąć się bardziej marketingowo
  2. E-commerce/brand/social/marketing media managerów
  3. Content marketerów
  4. Przedsiębiorców, którzy lepiej chcą zrozumieć strategię marketingową
Osoby zaawansowane i średnio-zaawansowane w tematyce marketingu internetowego i reklamy na Facebooku.

Opis szkolenia:
Samo ustawienie reklam na Facebooku jest jednym z ostatnich kroków skutecznej kampanii marketingowej.
Kluczem do sukcesu jest prawidłowo zdefiniowany lejek sprzedażowy.

Przeprowadzę Cię przez kluczowe elementy budowy lejków sprzedażowych opartych o content marketing oraz reklamę na Facebooku. Pokażę, jak przeanalizować i wybrać grupę docelową dla Twojego biznesu oraz jak analizować skuteczność kampanii marketingowej nie z poziomu pojedynczej kampanii, ale całego lejka.

Szkolenie dedykuję specjalistom ds. reklamy płatnej i content marketerom, którzy chcą spojrzeć na swoją pracę z szerszej perspektywy i nauczyć się tworzyć i analizować lejki sprzedażowe.
Wiedza, którą się z Tobą podzielę, jest na co dzień przydatna w pracy e-commerce, brand czy social media managerów, którzy chcą zwiększyć efektywność swoich działań marketingowych.

Skorzystaj z mojego doświadczenia. W swojej karierze przeprowadziłem blisko 600 szkoleń o marketingu. Jestem właścicielem agencji marketingowej digitalk i autorem bestsellerowych książek o copywritingu, reklamie na Facebooku i marketingu.

Szkolenie prowadzi: Artur Jabłoński - zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.

Program szkolenia (od godz. 9.00 do ok. 15):

Analiza grupy docelowej

  1. jak ustalić na podstawie danych historycznych i narzędzi zewnętrznych, które grupy docelowe ustawiać w reklamach płatnych,
  2. typy grup odbiorców na Facebooku - które z nich warto wykorzystywać, a które nie
  3. jak docierać do cudzych grup odbiorców i uczynić z tego element strategii w lejku
Lejek sprzedażowy oparty o treści
  1. jakie treści tworzyć na poszczególne etapy lejka,
  2. jak dopasować treści do grupy docelowej,
  3. narzędzia, które ułatwiają prace nad dużą liczbą treści,
  4. co publikować, by angażować, ale też by wybrzmiał sprzedażowy przekaz marki
Lejek oparty o formaty płatne
  1. jakie reklamy na Facebooku uruchamiać i w jakiej sekwencji je prezentować odbiorcom,
  2. jak łączyć działania płatne z innymi kanałami promocyjnymi,
  3. jak zaplanować kampanie na poszczególne etapy lejka,
Analityka
  1. jak szukać "dziur" w lejku - które wskaźniki obserwować i jaką wartość powinny przyjąć?
  2. jak dobrze skonfigurować piksel Facebooka i inne narzędzia analityczne, by wyciągać właściwe wnioski

Artur Jabłoński

Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.

Termin i Miejsce

Termin:
6 października 2021
Miejsce:
szkolenie on-line

Koszt

Koszt udziału jednej osoby wynosi:
  • 1895 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 24 września
  • 1995 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 25 września

Informacje dodatkowe

Powyższy koszt obejmuje: udział w szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe i certyfikat w formie PDF.

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie"), faksem lub elektronicznie i otrzymanie drogą elektroniczną potwierdzenia udziału ze strony CPI. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.

Zapłata i Rezygnacja

Koszt udziału jest płatny na konto CPI, na podstawie potwierdzenia udziału. Faktury będą do odbioru podczas spotkania (przy szkoleniach on-line - elektronicznie).

Rezygnacja z udziału po 29 września 2021 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki. Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.

Biuro Organizacyjne

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
02-757 Warszawa, ul. Pory 78, I piętro
tel. 506 178 228, fax 22 355 86 79
e-mail:cpi@cpi.com.pl
Dane uczestnika
Dane płatnika

Zobowiązujemy się uregulować koszt udziału jednej osoby w spotkaniu:

Uczestnicy, których udział w spotkaniu jest finansowany ze środków publicznych w co najmniej 70%, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) mogą uzyskać zwolnienie z VAT-u, na podstawie wypełnionego i przesłanego do CPI sp. z o.o. oświadczenia.

Dane osobowe przetwarzane będą przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., KRS: 0000208659 (ul. Pory 78, telefony: 22 3558680 / 506 178228, e-mail: cpi@cpi.com.pl) w celu realizacji umowy o udział w szkoleniu (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO) oraz w celach reklamowych, promocyjnych, ankietowych i marketingowych związanych z działalnością prowadzoną przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). Dane osobowe będą przetwarzane przez okres realizacji umowy, a w przypadku celów reklamowych i promocyjnych - aż do ewentualnego zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą. Po tym okresie dla celów i przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa (np. dla rozliczenia udziału w szkoleniu, art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z przepisami ustawy o rachunkowości) lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, przez okres przewidziany przepisami prawa dla ich przedawnienia (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). Dane osobowe udostępniane będą patronom i sponsorom, a w przypadku adresu e-mail również ClickMeeting Sp. z o.o. (KRS: 0000604194) – dostawcy platformy na której odbywają się szkolenia on-line. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest niezbędne do realizacji umowy, w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Skąd dowiedzieli się Państwo o spotkaniu: