6
października
2021
LEJKI SPRZEDAŻOWE
koordynator: Iwona Brokowska Duda
W CPI SZKOLIMY ON-LINE
Więcej ...
PARP dofinansowuje szkolenia CPI
Grupa docelowa:
- Specjalistów Facebook Ads, którzy z „klikaczy reklam” chcą rozwinąć się bardziej marketingowo
- E-commerce/brand/social/marketing media managerów
- Content marketerów
- Przedsiębiorców, którzy lepiej chcą zrozumieć strategię marketingową
Opis szkolenia:
Samo ustawienie reklam na Facebooku jest jednym z ostatnich kroków skutecznej kampanii marketingowej.
Kluczem do sukcesu jest prawidłowo zdefiniowany lejek sprzedażowy.
Przeprowadzę Cię przez kluczowe elementy budowy lejków sprzedażowych opartych o content marketing oraz reklamę na Facebooku. Pokażę, jak przeanalizować i wybrać grupę docelową dla Twojego biznesu oraz jak analizować skuteczność kampanii marketingowej nie z poziomu pojedynczej kampanii, ale całego lejka.
Szkolenie dedykuję specjalistom ds. reklamy płatnej i content marketerom, którzy chcą spojrzeć na swoją pracę z szerszej perspektywy i nauczyć się tworzyć i analizować lejki sprzedażowe.
Wiedza, którą się z Tobą podzielę, jest na co dzień przydatna w pracy e-commerce, brand czy social media managerów, którzy chcą zwiększyć efektywność swoich działań marketingowych.
Skorzystaj z mojego doświadczenia. W swojej karierze przeprowadziłem blisko 600 szkoleń o marketingu. Jestem właścicielem agencji marketingowej digitalk i autorem bestsellerowych książek o copywritingu, reklamie na Facebooku i marketingu.
Szkolenie prowadzi: Artur Jabłoński - zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.
Program szkolenia (od godz. 9.00 do ok. 15):
Analiza grupy docelowej
- jak ustalić na podstawie danych historycznych i narzędzi zewnętrznych, które grupy docelowe ustawiać w reklamach płatnych,
- typy grup odbiorców na Facebooku - które z nich warto wykorzystywać, a które nie
- jak docierać do cudzych grup odbiorców i uczynić z tego element strategii w lejku
- jakie treści tworzyć na poszczególne etapy lejka,
- jak dopasować treści do grupy docelowej,
- narzędzia, które ułatwiają prace nad dużą liczbą treści,
- co publikować, by angażować, ale też by wybrzmiał sprzedażowy przekaz marki
- jakie reklamy na Facebooku uruchamiać i w jakiej sekwencji je prezentować odbiorcom,
- jak łączyć działania płatne z innymi kanałami promocyjnymi,
- jak zaplanować kampanie na poszczególne etapy lejka,
- jak szukać "dziur" w lejku - które wskaźniki obserwować i jaką wartość powinny przyjąć?
- jak dobrze skonfigurować piksel Facebooka i inne narzędzia analityczne, by wyciągać właściwe wnioski
Artur Jabłoński
Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.